Nog enkele dagen ..... - Reisverslag uit Balkbrug, Nederland van Anton en Christa Kaal - WaarBenJij.nu Nog enkele dagen ..... - Reisverslag uit Balkbrug, Nederland van Anton en Christa Kaal - WaarBenJij.nu

Nog enkele dagen .....

Blijf op de hoogte en volg Anton en Christa

26 Januari 2014 | Nederland, Balkbrug

Nog enkele dagen te gaan ...,, en dan is het zo ver. De tijd is voorbij gevlogen sinds het vertrek van Manuel en Ilona op 31 juli 2013. Wij zouden ze op de helft van hun Wereldse reis gaan op zoeken, en dan met hen mee te reizen. De vraag was echter ...., waar gaan we naar toe en wanneer . Wel..., het is Nieuw Zeeland geworden.., verder konden we niet. DOWN UNDER...., hoe bijzonder is het om door M&I opgehaald te worden op 1 Februari 2014 van het vliegveld in Christchurch om vervolgens met een spacecamper beide eilanden te doorkruizen. We hebben er zin aan! We moeten eerst nog enkele dagen werken , en dan op 31 Januari brengt Valentijn ons naar Schiphol vanwaar wij om half 11 in de ochtend het luchtruim in gaan richting Nieuw Zeeland met een stop over in Singapore. We gaan het beleven .., de spanning stijgt langzamerhand , en wij zullen proberen jullie van tijd tot tijd te informeren over hoe wij deze reis beleven.

• 26 Januari 2014 - 21:55

Wim Brakel:

Anton en Christa,

Hartstikke leuk zo'n avontuur en dan ook nog de kinderen daar weer zien. Ik hoop dat jullie een voorspoedige reis hebben en ik ben stiekem natuurlijk wel een beetje jaloers op mijn kleine zusje, maar ik laat niets merken. Goede reis, en een mooie tijd toegewenst.

Willem

• 26 Januari 2014 - 23:04

Anita:

Lieve C&A
    Maak er een leuke tijd van samen met jullie kids!!

Liefs G&A

• 27 Januari 2014 - 10:28

GéD:

Geniet vandaag morgen kan alles anders zijn!
    Ik wens jullie een hele mooie reis, geniet er volop van!
    h.gr. Gé

• 27 Januari 2014 - 14:52

Eva:

Waaah, spannend zeg!! Veelnplexier gewenst alvast!

• 27 Januari 2014 - 18:48

Marjan:

Super!
    Je kinderen weer te zien en dan ook nog zo'n mooie reis met ze te maken.!
    Heel veel plezier gewenst,

Liefs,
    Marjan

• 28 Januari 2014 - 09:36

Desi :

Veel plezier down under! Ook namens Paul en Wilma.