Brancott Estate - Reisverslag uit Balkbrug, Nederland van Anton en Christa Kaal - WaarBenJij.nu Brancott Estate - Reisverslag uit Balkbrug, Nederland van Anton en Christa Kaal - WaarBenJij.nu

Brancott Estate

Blijf op de hoogte en volg Anton en Christa

19 Februari 2014 | Nederland, Balkbrug

Na een trip van 2 uur komen we aan bij Brancott Estate. We werden hartelijk ontvangen met sprankelende bubbels ..., en dat om 11.00 in de ochtend .., een goed begin. Na het heerlijke drankje kregen we de fietshelm in de handen gedrukt. We gingen nl een Bike door de wijngaarden doen. Natuurlijk was over de helm goed nagedacht , we kregen nl tijdens de Bike veel informatie en na het proeven van verschillende druiven ook de nodige wijntjes aangereikt , - dezer stonden om de zoveel km klaar op een mooi wijnvat ( leuk gepresenteerd ) in totaal hebben we zo'n 51/2 km door de wijngaarden gefietst en 4 wijntjes geproefd wat enorm leuk maar vooral lekker was. Na het Biken werd ons een lunch aangeboden ( natuurlijk met bijpassende wijn, bij het dessert kregen we ook een dessertwijn, het kon niet op) die echt HEERLIJK was , we keken rond om ons heen uit op de wijnvelden, wat een geweldige ambiance . We genoten er dan ook goed van . Na de lunch, gingen we nog kijken bij de Valkenier, deze worden financieel gesteund door Brancott, en was voor ons een leuke afsluiting van een bijzondere dag.
Hierna na de Informatie in de stad gereden om kaartjes te kopen voor een klassiek concert van de 4 jaargetijden van Vivaldi, en iets van Mozart en Tchaikovsky , voor ons leek het wel een passende afsluiting van het Zuider Eiland. We vertrekken op 20/02 om 8.00 met de veerboot naar het Noorder Eiland

• 19 Februari 2014 - 17:42

Ellen:

Dat klinkt goed: wandelen, fietsen, wijntje, lekker eten en dat allemaal in zo'n mooi land. Geniet van het Noorder eiland en van elkaar, wij genieten op afstand mee.

gr. Henk en Ellen