Dag Zuider Eiland... - Reisverslag uit Balkbrug, Nederland van Anton en Christa Kaal - WaarBenJij.nu Dag Zuider Eiland... - Reisverslag uit Balkbrug, Nederland van Anton en Christa Kaal - WaarBenJij.nu

Dag Zuider Eiland...

Blijf op de hoogte en volg Anton en Christa

20 Februari 2014 | Nederland, Balkbrug

Nadat we van onze DOC camping vertrokken waren en richting Blenheim reden kwamen we langs de Fabriek van Brancott. Natuurlijk waren we bij de wijngaarden geweest en hadden we een geweldige dag daar gehad , de fabriek zelf leek ons ook wel wat. Wij gestopt..., alles hermetisch afgesloten, er werd nl niets geproduceerd dit vanwege het feit dat het oogsten pas in maart begint .., Nu is het zo dat Ilona het hier niet bij liet " zitten" ze speurde enig leven, en ging er op af. Na enig aandringen en het verhaal dat Anton werkt voor PR Nederland , opende dit toch deuren en was een afspraak snel gemaakt voor die zelfde middag om 13.00 , bravo Ilona. Wij hebben ons tot die tijd vermaakt in de stad om vervolgens om 13.00 bij de fabriek aan te komen. We werden ook hier hartelijk ontvangen, weliswaar niet met een glas wijn, maar dit was ook niet de insteek. Veiligheidsjasje aan, helm op en de rondleiding kon beginnen. Het is een heel bedrijf , met vele processen. We hebben een leuke rondleiding gehad van het begin vd druiven , waar ze aankomen .., tot in het laboratorium waar alles op de juiste smaak getest wordt.., het was weer LEUKE en enerverende middag. Hierna na Picton gereden naar een " echte" camping , tent geplaatst en uit eten gegaan. We moesten immers om 20.00 in de kerk in Blenheim zijn voor ons klassieke concert . We hebben er alle 4 van genoten en we vonden het een mooi en bijzondere afsluiting van het Zuider Eiland.., de volgende ochtend -20/02- om 8.00 vertrekken we met dd Ferry naar het Noorder Eiland. Nu nog 11/2 week te gaan , time flie's ..,